Støtte er fortid. Partnerskaber er fremtid.
Sponsorater har tidligere oftest været givet med hjertet.
I dag bliver sponsorater indgået med både hoved og hjerte. Det vil sige, at de bliver givet med hjertet fordi man har følelser for klubben – men samtidig ønsker sponsoren også at kunne måle og veje effekten af sponsoratet.
Der skal, med andre ord, være et synligt udbytte for virksomheden ligegyldigt om målet er øget synlighed, flere kunder, mere loyale medarbejdere eller gode kundeoplevelser – eller noget helt femte.
I Business in sport arbejder vi med tre hovedområder.
1: Hvordan sælger I ydelser til virksomheder, så de oplever værdi?
2: Hvordan skaber I synlig værdi for jeres sponsorer gennem netværk?
3: Hvordan sikrer I tilfredshed blandt jeres sponsorer, så I skaber en langvarig relation?
Begrebet sportsorganisationer omfatter for os klubber, forbund og foreninger på både bredde- og eliteniveau. Vores løsninger er altid udarbejdet ud fra jeres behov, økonomi og mål, for at levere den rigtige løsning.