Hvordan øger I omsætningen uden at skulle jagte nye sponsorer?
Hvor tit vælger en tilfreds sponsor at stoppe samarbejdet?
Hos Business in sport mener vi, at det vigtigste i ethvert samarbejde er at have afstemt forventningerne. I har, som udbyder af sponsorater, en vigtig opgave. Nemlig at kende kundens mål så I kan hjælpe ham med at lykkes. Vis resultatet frem - kunden vurderer alligevel samarbejdet på det der er komme ud af samarbejdet.
Business in sport er den konstruktive medspiller i aktiveringen af jeres sponsorater, hvor vi i fællesskab med virksomhederne udarbejder konkrete mål og handlingsplaner. Alt sammen med udgangspunkt i, hvordan virksomhederne får det optimale udbytte af deres investering hos jer. På kort sigt kan dette være en omkostning. Men hvordan ville det være, at sidde til kontraktforhandlinger med en tilfreds sponsor, hvor du kan synliggøre værdien af sponsoratet? I Business in sport ser vi aktivering som en investering i større sponsoraftaler i fremtiden.
Kontakt Business in sport til en dialog omkring, hvordan vi kan være med til at sikre, at jeres sponsorer får fuld valuta for deres investering - og på den måde sikrer jer længerevarende samarbejder.