Aktivér dit sponsorat


Skater

Spilder I jeres sponsorkroner?

Hvornår ved du om dit sponsorat enten er spildt eller skaber værdi?

Hvis du kender dit mål på forhånd kan du objektivt vurdere sponsoratets effekt.

I kan som virksomhed have købt et sponsorat af to årsager. Med hjertet, hvor i gerne vil støtte klubben eller med hovedet, hvor målet er et konkret udbytte. For at få størst mulig effekt af sponsoratet handler det om at både hoved og hjerte er i spil. Det vil sige, at for at gøre sponsoratet til en investering, som din virksomhed får udbytte af skal både hoved og hjerte i spil. Når det er på plads, skal der handling bag ordene og laves en plan.

Vores primære fokus derfor er at rådgive jer i, hvordan I opnår størst muligt kommercielt udbytte af jeres sponsorat. Ligegyldigt om jeres mål er flere kunder, øget synlighed, gode oplevelser med medarbejdere og kunder udarbejder vi sammen et mål og en plan for at nå dette.

Er du interesseret i at høre mere om, hvordan jeres investering i et sponsorat bliver en gevinst? Kontakt Business in sport.